joi, 7 iunie 2012

Inghetata cu halva

   

           Inghetata,inghetata,inghetata.........e cald dom'le .....ideea am luat-o de la Furnicuta Boscodina ........asa ca daca va place halvaua ati putea da o sansa acestei inghetate..... oricum vara e lunga si,, arzatoare,,..........



  • 250 ml smantana pentru frisca
  • 100 gr halva de vanilie
  • 2 linguri tahini(pasta de susan)
  • daca va place dulce la maxim adaugati si niscai zahar 
  • furnici de ciocolata :)))
          Amestecam smantana pentru frisca cu halvaua sfaramata si pasta de tahini punem in caserola si adaugam si furnicile de ciocolata .Lasam cam 2 ore la congelator......interesanta....gustoasa........racoroasa....




11 comentarii:

  1. Arata fantastic si cred ca gustul este pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm, nu am incercat cu halva dar cred ca e o nebunie!!!Yummy!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. interesanta ideea...si cred ca e delicioasa, asa ca s-a notat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu am incercat cu halva...dar nu e tarziu!Imi place reteta:)!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmmm... interesant, cred ca o sa incerc si eu! Place, place, place! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu vrei sa facem schim de inghetata?As vrea sa incerc din aceasta de la tine,pare foooarte buna.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca are un gust deosebit! Imi place tare mult halvaua, cand eram mica spuneam ca e branza de iepure...LOL...de fapt asa ma pacalea tata! Te pup cu drag Azizuletule!

    RăspundețiȘtergere